who gets it? :)

خرید بک لینک


میدونی، تنها آدمی هستی که کنارش راحتم.

حس نمیکنم لازمه کسی جز کسی که هستم باشم.

احساس نمیکنم که باید وانمود کنم آدم بهتریم.

حس نمیکنم که باید خجالت بکشم بخاطر کسی که هستم.

میتونم با همه وجود خودم باشم.


who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

خسته شدم.از نشدن خسته شدم.ازاین وضعیتم خسته شدم.ازینکه انقدر نمیدونم چیکار کنم خسته شدم.ازین که همش منتظر تموم شدنم.تموم شدن کلاس، تموم شدن روز، تموم شدن هفته، تموم شدن ترمتموم شدن دانشگاه تموم who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

و من همیشه توی این دوگانه خواهم موندکه بخاطر فرار از استرس کارامه که برای خودم شرایط عاطفی پیچیده درست میکنمیا بخاطر شرایط عاطفی پیچیدهمه که از کارام فرار میکنم.خیلی حس میکنم که اولی محتمله.آخه who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

حالم بهتر شده.

خیلی بهتر.

بخاطر وجود توعه تو زندگیم؟

نمیدونم.

ولی خوشحالترم نسبت به قبل.

خیلی خوشحالتر.

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

واقعن سخته ازت بگذرم.

خیلی درد داشتی برام.

ولی هنوزم جلوت ضعف دارم.

هنوزم بگی دوسم داری میگم منم.

هنوزم نگام کنی ذوب میشم.

هنوزم...


میدونم کامل نبودیم.

بهترین نبودیم.

حتا شاید خوشحال هم نبودیم.

ولی دوست داشتم.

دوستم داشتی؟

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

And I'll be your crying shoulder

I'll be love suicide

and I'll be better when I'm older

I'll be

the greatest fan of your life...

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

به طور عجیبی هر آدمی که خوشم میاد ازش گی از آب در میاد.

واقعن هرکی ها!

چرا خب؟

حتا بای هم نیستن لعنتی ها.

gay af اند!

درست نیست واقعن این وضعیت.

درست نیست این شرایط.

ای بابا :(

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

دوستش دارم خب...نمیدونم چقدرچراچه شکلیاصلن نمیدونم چه مدل دوست داشتنیه این.ولی قلبم گرم میشه وقتی میبینمش.چشمام برق میزنه.خندیدنش خوشحالم میکنه.حرکاتش به نظرم بامزهترین و کیوتترینن.مدل who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

بامزه نیست؟!حس گم شدن داشتم.اومدم اینجا یه چیزی بنویسم که خالی شم دیدم شده post404حتا پستمم Not found عه :)نمیدونم از چی بگم.انقدر ذهنم بهم ریخته شده اخیرن که نمیدونم چطوری مرتبش کنم.زندگیمو رن who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 35 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

This is my fight song.Take back my life song.Prove I'm alright song... متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در ق who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: شنبه 7 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:12

صفحه بندی